آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توخته:تیم ملی پوست اندازی کرده است| در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۱۱۰۳۸۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
توخته:تیم ملی پوست اندازی کرده است| در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال فکر نمی‌کنیم، گفت: باید با عملکرد خوب دل مردم را شاد کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین توخته مدافع میانی تیم ملی والیبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی گفت: درست است که تیم ملی پوست اندازی کرده، اما بسیاری از این بازیکنان در دو سال گذشته با هم بازی کردند.
وی با بیان این‌که به بازیکنان جوان تیم بی تجربه نمی‌توان گفت، ادامه داد: شاید کلمه کم تجربه برای آنان بهتر باشد، اما امید زیادی داریم که نمایش خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشیم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در لیگ ملت‌ها به سکو و مدال نمی‌اندیشیم. تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.
وی درباره حضور بهروز عطایی در راس تیم ملی والیبال هم گفت: عطایی از بهترین مربیان ایران است و کار کردن با مربی ایرانی برای بازیکنان نیز راحت‌تر است.
توخته با یادآوری این موضوع که سرمربی بهترین بازیکنان فعلی والیبال ایران را به اردو دعوت کرده است، گفت: ارتباط روحی و روانی بازیکنان نیز با سرمربی ایران بهتر از مربیان خارجی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->